Com fer una làmpada de peu DIY

En un dia de grans ventades vam localitzar un tronc trencat d'un arbre de mida petita amb una forma que ens va semblar molt interessant i ens el vam endur directament cap a casa.

Com fer una làmpada de peu DIY en base a un tronc reciclat


Un cop a casa, vaig investigar quin era el tractament més adequat a aplicar en fustes de bosc. Aquest pas és el més important de tots perquè si el tronc que hem agafat presentés algun tipus d'infecció, molt fàcilment pot posar en risc la resta de mobles del menjador. El producte adequat per a realitzar el tractament d'una fusta de bosc és el xylacel, el podreu trobar en drogueries o botigues de pintures. Un cop localitzat el producte, el vaig anar aplicant en el tronc seguint el detall de les indicacions del propi producte.
Un cop tractada la fusta i esperat un temps prudencial a fi que estigués seca, vaig buscar un peu de làmpada que em permetés acabar d'ajustar la base a les meves necessitats i que fos adequat a la mida del tronc. En el meu cas, en ser un tronc molt prim, em va anar perfecta una base de parasol.

A partir d'aquí passem a personalitzar-nos la part de la il·luminacióPer la forma del nostre tronc vaig optar per llums led petites de tipus llums de fades, amb un comandament a distància. En el nostre cas, vam procedir inclús a integrar-les amb el nostre Google Home (altres leds permeten integració amb altres dispositius com ara Alexa, etc....).
Altres opcions en funció de les nostres necessitats i de la forma del tronc que escollim, poden ser llums en forma d'esfera. Una altra possibilitat que queda molt bé és una bombeta penjada a través d'una corda. També podem fer una làmpada de peu simplement afegint una pantalla en la part superior del nostre tronc, en funció del disseny que ens agradi més i de la nostra creativitat.

Lamp DIY. Com fer una làmpada de peu DIY en base a un tronc reciclat


Si us agrada el bricolatge aquí teniu altres idees per a nous projectes com ara crear el vostre jardí vertical amb un palet.

També podeu personalitzar el vostre menjador amb altres elements decoratius   com ara  un jardí zen o bé un mini-jardí de cactus, o bé amb vinils o inclús amb els vostres viatges.

Us adjuntem també exemples d'il·luminació per  habitacions juvenils petites, així com altres idees decoratives.

Si us interessa convertir les vostres col·leccions en uns elements decoratius ben especials, o bé crear la vostra pròpia biblioteca DIY a casa vostra, us adjuntem altres enllaços que us podran ser també  d'interès.


Entrades populars d'aquest blog

Com estalviar en la factura del gas

Manualitats puntes de coixí