Decora casa teva amb el teu mini-jardí de cactus

La meva segona creació a nivell de jardineria d'interior de la llar pretenia substituir un jardí de cactus preciós que em van regalar pel meu aniversari que desgraciadament... no va resistir a casa.


Mini-jardí de cactus

Els materials utilitzats en aquesta ocasió:
👉Un gerro que tenia buit després del malaurat accident.
👉Terra normal de plantes. Començarem omplint el gerro en aquest cas fins a una tercera part de la capacitat amb la terra.
👉Grava per a generar una segona capa per sobre de la terra afegida en el pas anterior, queda visualment molt interessant.
👉Un cactus una mica gran (els petits he observat que sovint no aguanten gaire).
👉Pedres blanques, combinades amb altres pedres que ens agradin. Aquí podem fer alguna distribució que ens pugui agradar, per exemple.
👉Altres elements que us faci il·lusió posar-hi, com ara altres minerals, geodes, fusta, cristalls o inclús petxines o altres elements de tipus marí amb una disposició que us agradi.

Un cop preparada la base, vaig completar el disseny en el meu cas en base a l'ús de plastilina per elaborar una casa Hòbbit com a element central del gerro (sí, del Senyor dels Anells). A continuació la vaig cobrir de molsa del pessebre per la part superior per donar-hi una aparença de cova, i una peça d'una joguina amb aparença de fusta dels nens per simular una porta en la part frontal de la casa.

Altres opcions podrien ser l'ús de torretes de plàstic reciclades en el vostre jardí zen, tallades amb tisores de cuina a diferents mides i col·locant-les amb terra per fer nivells diferents, queden espectaculars a casa!!!

Podeu extreure idees en els enllaços d'a continuació per a altres elements decoratius o bé un jardí vertical elaborat amb un palet reciclat.
Així mateix, us adjuntem un enllaç per a construir el vostre propi terrari en el jardí o terrassa.

Entrades populars d'aquest blog

Com estalviar en la factura del gas

Manualitats puntes de coixí