Com fer un marc de fotos DIY

Per a fer aquesta manualitat i elaborar un marc de fotos DIY utilitzarem:

Com fer un marc de fotos DIY amb materials reciclats




👉Una base de parterre de plàstic que ja no usem reciclat

👉Llana

👉Fil de macramé





En el nostre cas vam utilitzar aquest fil daurat que observeu.

Després de crear el meu primer atrapasomnis manualitat amb llana i fil de macramétenia un excedent d'una llana preciosa que em sabia greu no utilitzar. Després de donar-hi unes quantes voltes, i amb la idea de preparar un regal especial personalitzat per al meu fill per una ocasió especial, se'm va acudir la possibilitat de reciclar aquesta llana sobrera conjuntament amb una base d'un parterre que feia anys que tenia sense utilitzar.
En primer lloc vaig tallar la part central del plat de plàstic de la base del parterre amb un cúter. El primer dels talls, el vaig fer amb un ganivet per no trencar el cuter.
A continuació vaig fer uns forats amb una broca (es pot fer també amb la punta d'un ganivet com el pas anterior) per on vaig fer passar dues línies de fil de macramé, en forma de ziga-zaga a fi de crear uns punts de corda tensa on poder penjar les fotografies al final.
Finalment vaig començar embolicar tota l'estructura amb la llana gris. Aquesta és la part més laboriosa d'aquest element decoratiu. Cal anar amb cura de no crear nusos, i anar donant voltes al marc a fi d'anar-lo cobrint en la seva totalitat amb la llana escollida. En el meu cas, vaig escollir aquesta llana perquè em va sobrar de la manualitat anterior. Si volem donar un toc de color a l'habitació, tenim la possibilitat d'escollir un color més viu o bé inclús una llana de tipus multicolor, amb diferents trossos de colors a fi de donar més vida a l'estança.

Un cop cobert tot el marc amb la llana grisa, per acabar el marc vaig escollir les fotografies preferides del meu fill i les vaig penjar a través de clips de tipus pinça petita de fusta per donar-hi un petit toc divertit.
 
Una altra alternativa que podeu utilitzar i que també queda molt bonica és la d'afegir leds de tipus de tipus llums de fades a la vostra creació.

Amb això tenim un marc de fotos DIY genial per l'habitació! 

Altres opcions per personalitzar la vostra habitació són l'ús de vinils, o bé decoració amb records dels vostres viatges.

Si us agrada el reciclatge, aquí teniu els passos per crear el vostre jardí vertical, així com d'altres elements decoratius DIY.



Entrades populars d'aquest blog

Com estalviar en la factura del gas

Manualitats puntes de coixí