Decora casa teva amb el teu jardí zen DIY

M'encanten els minerals i què millor que fer un mini-jardí zen DIY amb els elements que més t'agraden.


Mini Jardí zen. Manualitat


Per a elaborar-lo, vaig fer ús de:
👉Una safata de metall que venia amb una flor de les què no han sobreviscut a casa. Així reciclava un regal que m'havien fet feia uns anys i li donava una segona vida 😍.
👉Terra normal de plantes. Omplim fins gairebé a dalt (ens servirà de base per al centre).
👉Torretes de plàstic petites reciclades. Una  de petita la farem servir sencera. Dues torretes més, les tallarem per la meitat per a preparar els diferents nivells de terra que observeu en la fotografia del jardí zen resultant.
👉Una bossa de plantes de plàstic de maquetació. També podeu utilitzar un excedent de molsa del pessebre si en teniu.
👉Pedres blanques.
👉 Els minerals que m'agradaven en el meu cas, i un arbre de minerals. Podeu escollir altres elements que us puguin agradar més que pogueu tenir per casa  que us agradin per a poder reciclar-los. Per posar un exemple, hi quedaria molt bé una figura de tipus oriental, o altres elements que pogueu tenir per casa, o una base per encens, etc...
👉Inicialment vaig afegir un cactus. Aquest element més endavant també va passar a formar part de les plantes que no han sobreviscut a casa, i l'he substituït per un altre mineral (en el meu cas, una soferta i resistent geoda).

Entrades populars d'aquest blog

Com estalviar en la factura del gas

Manualitats puntes de coixí